Hemmamatch..

Åter dags för hemmamatch, denna gång mot Örnsköldsvik!

13-2 i baken senast och många har frågat vad fan som hände....ja det kan man undra! Jag har valt att inte ens kommentera den förlusten...det får självklart inte hända men nu hände det ändå...GLÖM OCH GÅ VIDARE!
Ni som kommenterar att vi bör rensa i laget.. " Inte kul att betala 50 kr för att se ett lag förlora " Ja jag vet inte vad jag ska säga... Medgångssupporter!?!?!

Kvällens motständare Övik har även dom haft en lite seg inledning på säsongen men börjar nu hitta formen och jag är helt övertygad om att det blir riktigt tufft ikväll!

På skade sidan finns (Vad jag vet ) Thomas Öberg, Eric Eriksson, Johan Karlsson! Hur det är med Christian Olsen är jag lite osäker på! Alltså ser det inte jätte ljust ut på backsidan...

Öberg och Eriksson skulle prova men kan inte garantera spel.

Ny back ansluter troligtvis imorgon!

Lycka till ikväll grabbar!

//Berra


Kommentarer
Postat av: fyfan

Fyfan va dålig ni är... Förlorar mot sämsta laget i serien.. Kommer aldrig gå på en match igen.

2010-10-30 @ 03:04:04
Postat av: !!!

Det är ingen som vill se dej där heller!

2010-10-30 @ 08:52:42
Postat av: Anonym

Kom igen nu grabbar, ni måste börja jobba mer som ett lag. Ni är bra hockeyspelare men det finns inga linjer eller spelideer. Ta hjälp av varandra och kämpa tillsammans det går inte bara att köra solo och skjuta så fort man är innanför blå!!!!!!

2010-10-30 @ 11:12:05
Postat av: Anonym

De söker skribenter på www.svenskafans.com/hockeyzon

Någon som vill skriva om "vårat" lag, Berra?

2010-10-31 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0