Friday night game..

Omg 3 i Div 1 Norra B står på agendan och laget åker ikväll till fantastiska Ånäshallen i Kovland! Ni som tycker att Högslätten är kall kan sätta sig i bilen och åka ner till denna hall! Kall, Kallare, Kallast, Orinken, (Svedjeholmen) och sen Ånäshallen! Ända bra minnet jag har från den hallen va när man för första gången (förra året) fick ett slagskott att lyfta från isen och flyga iväg i sån satans fart att pucken gick rakt igenom plexit...det kallar jag TRYCK!! ;)

Laget ikväll har jag tyvärr inte jätte bra koll på men Filip Holmgren är iaf tillbaka i spel. Tobbe Sjödin, Robin Johansson och Olle StrömVall vilar pga olika anledningar!
Lindström hoppas jag är tillbaka på back sidan men det är oklart pga jobb!

Målvaktsparet är samma som mot Hudik, Joel Enlund och Sebbe Haglund!

Undertecknad kommer tyvärr inte vara närvarande men kommer följa matchen via den fantastiska sidan swehockey..

Lycka till grabbar och se nu för fan till att komma hem med 3 poäng!!

//Berra

Kommentarer
Postat av: R

Kanske en intervju eller något efter fredagens match?

2010-09-26 @ 19:16:36
Postat av: Surgubben

Tycker att du uppdaterar lite dåligt, är det inte match ikväll?

2010-09-29 @ 10:18:03
Postat av: Berra

Jasså det tycker du... Har ett jobb på sidan som måste skötas!! Uppdatering kommer så fort som möjligt! Och...ja det är match ikväll!!

2010-09-29 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0