GAME DAY!!!

Då vart dags, SERIEPREMIÄR Div Norra B!

Läget i truppen är nästan skadefritt med undantag på Olle Strömwall som fortfarande har problem med en axel!


Några korta frågor till kapten Ponus Larsson innan match.




1. Hur har försosongen varit?

- Försäsongen har varit bra, lite synd att vi fick is så sent. Men desto mer fysträning, vilket kan ses positivt.

2. Hur är stämningen i laget?

- Stämningen i laget är på topp, det busas och skojas på träningarna vilket jag tycker är goda tecken.

3. Har ni i laget satt nått mål med säsongen, klarar vi allettan?

- Det långsiktiga målet är givetvis att vi ska ta oss till allettan, det är det vi siktar på.

4. Hur känns det att få rollen som lagkapten denna säsong?

- Rollen som lagkapten trivs jag mycket bra med, det innebär givetvis mer ansvar och press vilket passar mig utmärkt.

5. Slutligen...hur slutar premiären?

- Premiären mot Sollefteå blir verkligen spännande, det brukar vara tuffa matcher mot dem och detta blir nog inget undantag. Vi är väl förberedda och går självklart för 3 poäng.

Jag tackar Pontus för det och önskar han och hela laget lycka till ikväll!!

Om det finns någon som vill se matchen men ej har någon att åka med upp så rullar min bil ca kl 14.30!! 3 platser finns....Ring isf!

//Berra






Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv dina frågor till spelarna i fet-text så man kan utskilja dom och svaren bättre nästa gång! :)

2010-09-19 @ 12:26:15
Postat av: Berra

Syns ju rätt väl med kursiv still oxå....eller?

2010-09-19 @ 12:55:15
Postat av: Anonym

Ser också att Sjödin fortfarande vilar (hjärnskakning)

2010-09-19 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0