Vinst..

Ja det blev tillslut vinst i derbyt mot Kramfors idag, dock efter förlängning! Själklart är det bra att vi vann men att vi inte kan göra det efter 3 perioder tycker jag helt ärligt är bedrövligt...
Ledning med 3-0 efter 10 min....grymt bra spel och snygga mål! Sen slutar vi helt (av nån anledning) spela hockey.. Efter första perioden är ställningen 4-1!

Kanske ligger mycket i Boorks klassiska kommentar...det värsta man kan leda med i hockey är 3-0!?
Farten och viljan vi hade första 14-15 minuterna i första blev som bortblåsta resten av matchen, vi är knappt först på nån puck, delar knappt ut en tackling, slår slarviga passningar och BJUDER in kramfors i matchen...efter att förlorat den andra perioden med 0-3 är då ställningen 4-4 inför sista.. det tar ca 15 min av tredje innan vi vaknar till och börjar åka skridskor som i början på matchen! 

Holst sätter 5-4 i början på förlängning och sett över hela matchen så tycker jag det va rättvist att vi fick bonus poängen...känns dock lite som vi slarvade bort en viktig poäng! En match är ju 60 min å inte 15...

Grattis till segern iaf grabbar!! ;)

//Berra
 


Kommentarer
Postat av: Nyförvärv

Hur går det med den nya backen som var på g

2010-10-07 @ 18:11:57
Postat av: Anonym

2 backar på gång har jag hört. T öberg till skövde stod det i tidningen idag. Tung förlust!!

2010-10-07 @ 19:42:58
Postat av: Anonym

backar på gång? mycket snack lite verkstad

2010-10-07 @ 23:06:00
Postat av: Anonym

backar på gång? mycket snack lite verkstad

2010-10-07 @ 23:06:47
Postat av: --

det är 1 back på gång, problemet är att AIK Härnösand har tillgång till 3 väldigt duktiga backar, men styrelsen har sagt att dom bara får plocka in 1 till back, för att dom ska satsa på enga produkter, är detta ett skämt? :)

2010-10-08 @ 12:26:07
Postat av: Anonym

Det finns ju inget försvar så det behövs ju ett antal backar

2010-10-10 @ 23:14:42
Postat av: =/

Går rykten att Pontus Larsson och Filip Holmgren är på väg att lämna, stämmer detta?

2010-10-11 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0