Förlust...

Självklart var det som jag trodde....inget 3G nät i Kovland = Ingen uppdatering under matchen!

Matchen slutade inte riktigt som jag hade hoppats, förlust med 5-3 och ett bevis på att vi har mycket att jobba på innan säsongen börjar!
Även om jag kanske är lite färjad så syntes det väldigt väl att vi inte kunnat träna speciellt mycket på is!! (snälla öka tempot på Högslätten)
Speciellt spelet i egen zon va riktigt illa och kan bara bli bättre!

Vi startade klart bäst och ledde matchen med 2-0 efter första perioden, mål av C Holst och D Näslund! I början på andra reducerade Kovland till 1-2 men kort därefter gör P Larsson riktigt snyggt 3-1!
Efter det målet tog Kovland över allt och kunde styra matchen precis som dom ville!

Nu är det ju bara en träningsmatch och jag tycker inte vi ska gräva ner oss allt för djupt, får vi bara is på Högslätten snart så kommer precis allt bli bättre!

Hoppas även att domare Dyrén ser det som en träningsmatch och att han inte gör en sämre match i framtiden...

Nu går vi vidare och åker till Umeå på lördag för match mot Teg..


//Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0